poniedziałek, 19 października 2015

Szkoła, latające lampy i te sprawy xD

Hej! :D
To już drugi post. xD
Dziś trochę pogadamy o szkole (wiem, wiem, nie chcecie pewnie czytać coś o szkole xD).
Na muzyce spadła Wielka lampa. xD Potem cała klasa (no ok, prawie cała xD) bała się, że kolejna lampa spadnie, ale tym razem na kogoś a nie obok kogoś (przyznaje się, też tak myślałam xD). Na szczęście nie. :D Potem na matematyce myślałam o tekście takiej jednej piosenki...xD W niej było coś tam, żeby wędrować kiedy się chce (? xD)....No i tak myśle ,,Czemu na lekcji nie możemy powędrować...Do domu?". xD Niestety takie życie. xD :c
A i jeszcze mam do Was pytanko. ^^ Jakie oceny u Was ''królują"? ;p U mnie piąteczki. :p
To już koniec posta. :/


                                                                                       Siemka!






Tańce wygibańce z Veroniką Darkbridge

4 komentarze:

  1. U mnie całkiem normalny dzień, tylko trzeba się było ubrać na galowo i stałam przy sztandarze :p
    ~ Vera Mctree

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa? o.O lol XD u mnie nicz :3

    ~Anonim - zgadnij :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo Rośka albo Iris...A jak nic z tego to nie wiem. XD

      Usuń
    2. No chyba, że Most lub Valentina? Zgadłam? XD Któreś z tych czterech? Jak nie to poddaje się. XD

      Usuń