wtorek, 20 października 2015

Chora i kilka słów o fmf ;p

Hej! :D
Dziś nie byłam w szkole, bo jestem chora. :/
Więc niestety nie mam żadnej nowej historyjki. xD
Pomysł na posta dała mi Veronika Darkbridge. :D
Więc dziś opowiem troche o klubie, w którym obecnie jestem. :D
A mianowicie....FOX MOTHERS FAMILY! :3 ♥
Jestem w tym klubie od marca (z kilkoma przerwami).
Klub znajduje się na miodku, a właścicielką jest Natalia Deerforest.
Mamy stronke na fcb i konfe. :D
Z szoksami mam wiele fajnych wspomnień. :D
To główne fmf mówi do mnie Grill. ;p
Jest w nim 5 liderek, a mianowicie ja :D, Barbara Greenland, Kelia Pandalord, Cadence Masterbrooke i Veronika Darkbridge. :)
To jak na razie tyle. ;)

                                                         Trzymajcie się! ;3

2 komentarze:

  1. Hejo ! Zazdroszczę ci fajnego klubu,bo ja zawsze trafiam na takie nie aktywne itp. :(
    A tak poza tym to ładny blog ;)

    Pozdrowionka Astrid Turtleblanket

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! ♥ Napisz do Natalii Deerforest na sso, że chcesz do klubu. ;) Wtedy dostaniesz się na listę oczekujących, a jak zwolni się miejsce powiadomimy Cię o tym. ;)

      Usuń