czwartek, 29 października 2015

Niespodzianki, zadanka, duszki, konie xD

Hej! :D
Ten post będzie trochę dłuższy niż zwykle.

Zacznijmy od tego, że planuje dla Was dwie niespodzianki i niedługo na moim blogu pojawi się mapka duchów 2015 (ta mapka to nie niespodzianka ;p).
Wczoraj robiłam "straszne" zadania i mam dla Was screeny.

xD

Ciasteczka *-*


Potem zrobiłam to zadanie w zamku z dyniami.^^


Jestem w komnacie ;3

Później było szukanie duszków do mapki (moje kol z klubu mówiły mi, gdzie mam szukać, dziękuje im za pomoc ;3).

Marchewka!

Mój koń to model B)

xD

A czo to? ;3


 Wieczorem, gdy weszłam na sso też szukałam duchów, ale z moją kol z klubu Dianą Kittenroad. ^^
W międzyczasie pisałam z Adą Ponyforest. ;3
Ja nie dokończyłam tych zadań z Bobem i wgl, a Ada je robiła i ustaliłyśmy, że ta dziewczynka to siostra Igora, bo chciała zjeść konia Ady, Kiedy DA (Dzielny Adziulec x3) musiała już iść to napisała mi, że mam przegrać wyścig z tą dziewczynką, bo Ada chce aby zjadła mi konia. :C XD


                           Koniec posta, siemcia! ;3

3 komentarze:

  1. Ja ogólnie,to nie świętuję halloween,ale zadania ,ciuszki itp są bombowe

    pozdrowionka Astrid Turtleblanket

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) I życzę powodzenia w zdobywaniu popularności wśród Homo Sapiens , którzy grają w Star Stable XDDDDDDDDDDDDDDD (więcej ,,D'' się nie dało , chociarz możee.... XD ) Szalona Kaja :)

    OdpowiedzUsuń