piątek, 11 grudnia 2015

Święta, kucyki i problemy

Hej! :3
Jak wiecie przez ten czas dodali zadanie świątecznie i...KUCE ISLANDZKIE! ;D
Ja swojego nazwałam Cookiesurprise. ;p
A tu jego sweet focie B) :












A Wy kupiliście te kucyki? ;p

A no tak! Miałam Wam powiedzieć  tym, że....Pewnie wiele z Was zauważyło, że w sso od ostatniej aktualizacji jest wiele problemów na i widać to bardzo na facebooku. Możliwe jest także, że znów będzie jakiś poważny problem i zamkną serwery na dłuższy czas i nie będzie prowadzenia konia ani zadań z fabuły gry. Więc pomimo tego, starajmy się wspierać sso. To nie ich wina, że chcieli dodać tyle fajnych rzeczy i przez to coś się popsuło.
Dobra, a więc już kończę posta.



                                              Do zobaczenia! ;3


1 komentarz:

  1. Ja kupiłam tego kasztanka :) i nazwałam go BlueAngel

    Astrid Turtleblanket

    OdpowiedzUsuń