sobota, 19 grudnia 2015

Friday Brothers Nation zaprasza!

Hej! :D
Jak wiecie na razie w sso są zadania świąteczne i...PROWADZENIE KONIA! :D
A tak z innej beczki...Założyłam klub! :D
Friday Brothers Nation-nazwa klubu, w którym obecnie jestem. ;p
Jak ktoś chciałby dołączyć proszę napisać mi na sso.
Jakby co klub jest na miodku. ;p
Okazało się, że jeden członek to youtuberka, więc postanowiła nagrać filmik z naszego spotkania na spontanie. ;p
Link do filmiku tutaj.
Link do bloga Katji tutaj.



                                           Macie zdj na pożegnanie. ;p
                       

4 komentarze:

  1. Hyhy, a ja zacznę nagrywać na yt. Będą dwie youtuberki w klubie.
    Ps. Zgadnij kim jestem 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy.....Azu?
      Błagam, powiedz, że zgadłam! XD

      Usuń
    2. No! W końcu wiem kto to! To Dash! Sama na sso się przyznałaś. ;p

      Usuń