niedziela, 5 lutego 2017

Nowy blog? Odejście?

Tak dużo pytań, a tak mało odpowiedzi...
Witajcie! Jak wiecie jestem Victoria Sungirl. ^^ Otóż ostatnimi czasy nie pisałam na blogu, nie dało się tego nie zauważyć (właściwie dało się nie zauważyć, jak tych postów, których nie było... xD). Pisanie bloga było dla mnie czymś powoli męczącym. Pewnie dlatego, że jednak miałam dużo rzeczy na głowie i w sumie nadal mam. Jednak aktualnie potrafię sobie lepiej zorganizować wszystko i nie mam już takich problemów z czasem. Jak widać ten blog to w sumie już mała (czytaj: wielka) kicha. Pomyślałam sobie, że w sumie co mi szkodzi znowu próbować i być może założę następny blog, a ten zostawię w spokoju (szkoda mi usuwać, dużo wspomnień w nim się znajduje). Szczerze mówiąc, to nie wiem do kogo to piszę, pewnie każdy z czytelników nie pamięta o tym blogu, ale ok.


Jak założę następnego bloga, to dam tutaj znać.

Do przeczytania (?)

1 komentarz:

  1. Plis, załóż nowego bloga, nie lubię jak ktoś odchodzi :< XD
    /Gabrielle Deertower

    OdpowiedzUsuń