sobota, 2 kwietnia 2016

Kolejny "Wielki Powrót", gdyż Grillowi nie chciało się wstawiać postów.

No witam Was w kolejnym "Wielkim Powrocie". xD
Wiem, wiem, miałam wcześniej wstawić post, ale nie mogłam przez naukę, a poza tym nie chciało mi się.
Ale spokojnie, już będę dbać o bloga. ;)
Jeżeli chodzi o  tą serie, którą mam zrobić na blogu, to niebawem się ujawni. :3
Właśnie jest u mnie godzina 01:06. xD Gram sobie na sosie i....Spotkałam dwie dziewczyny, a mianowicie Dorothy Pandahaven oraz Klaudie Shadowrider! ;D
Zaczęłyśmy razem tańczyć na dyskotece, a potem się okazało, że jedna osoba, którą  zaprosiłam do znaj jest....Holenderką! O_o ;)
Bardzo się z nią fajnie gadało. ;p Potem nasza cała czwórka tańczyła i gadała (za pomocą tłumacza ;p).
Nawet mam pamiątkowe zdjęcie! ;D
Tak więc noc w sso mija mega wesoło. ;3
Do zobaczenia w kolejnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz